martes, 21 de febrero de 2017

Sessió 21-02-2017

En la sessió d’avui hem començat visualitzant aquest vídeo de Redes, és tan sols un petit “resum” del programa de Redes: El sistema educatiu és anacrònic.




A partir d’aquest vídeo ha sortit un debat. En el qual com a conclusió hem arribat, que actualment s’etiqueta als alumnes, moltes vegades sense diagnòstic i sols perquè presenten alguna característica. A més, també ha sortit el tema del canvi d'autoritat que han tingut els mestres en els últims anys; on fa anys el mestre tenia molta autoritat i el suport dels pares, actualment és a la inversa, els pares recolzen més als fills que als mestres, deixant en evidencia l’autoritat que “tenen”.

A continuació, ens vam dedicar a la pràctica, on haviem de fer el següent: 
A1. Anomena objectes, materials o substàncies que semblen molt diferents. Tracta de trobar algunes propietats comunes a tots els objectes o substàncies nomenades. (exemple: vidre, fusta, aigua, xicle, sal, cotxe, acetona, tinta de bolígraf)

A2. Classifica atenent a diferents criteris els objectes de les mostres: hem passat per 8 taules diferents, on en cadascuna d'elles hi havia una sèrie d’objectes diferents i havíem de triar diferents criteris de classificació.

En una de les taules hi havia dues plastilines de diferents colors, us compatisc un video de com fer-la en casa!


PLASTILINA CASERA!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario